Naam:
Locatie: Suita-shi, Yamate-cho 3-3-1, Osaka-fu, Japan

Voor mijn vrienden overal op de wereld, mijn gsm-nummer is 080 6135 5903. Als ge vanuit het buitenland belt, valt de eerste nul weg en plaatst ge der 0081 voor. Zo simpel is dat. Voor mijn collega's in Japan, mijn gsm-e-mail adres is michaelfranssen@ezweb.ne.jp aangesloten bij au Kiddy...

woensdag, februari 28, 2007

Excuus!

Excuus voor het rommeltje hier... Blogger is even niet mijn beste vriend geweest. Als ik de blog opende kreeg ik een foutmelding die heel internet afsloot. Dus heb ik mijn lange blog in 3 moeten verdelen om zo hopelijk de problemen op te lossen. Ze zijn ook niet echt in volgorde, maar dat is makkelijker voor jullie om ze in juiste volgorde te lezen dan voor mij om nog eens de hele rotzooi door te moeten gaan... Er staat ook maar 1 post op de main page. Het best is blog per blog aan te klikken in de linkerbalk. Nogmaals mijn excuses...
De 2 comments heb ik niet kunnen lezen en zijn in de strijd verloren gegaan. Waarvoor mijn excuses, maar jullie zijn nu eenmaal veel te snel!

Gegroet

4 Comments:

Blogger Annelies Kusters said...

wat een lang verhaal zeg :-) als je eens naar beneden scrollt lijkt het niet ZO veel maar toen je zei da het 16 pagina's was had ik iets van: euh :-) ik heb er minstens een halfuur over gedaan om te te lezen. maar echt fijn om te lezen; ik had voorheen zo'n vaag beeld van japan en 't is echt fijn om via jou telkens wat bij te leren over japan! doe zo verder !!!!! uw blogs worden geapprecieerd :-) groetjes uit Bristol!

01 maart, 2007 05:17  
Blogger Tessa said...

GELUKKIGE VERJAAAAAAAAAAAARDAG!!!!

3 geweldig dikke zoenen

Tessje

29 maart, 2007 05:39  
Blogger monerik36 said...

En natuurlijk een gelukkige verjaardag van de Boomkensstraat, of zoals ge wilt, de Monerikstraat aan Michael!!! Ge zult nu ondertussen al wel hard gevierd hebben hè!!! We zijn nog steeds druk bezig uw filmke te zetten op het net, geniet ervan als het lukt!!!
Huub en Marijke

30 maart, 2007 19:23  
Anonymous Anoniem said...

Hey Michael! Echt wel cool ginder precies, amai amai! Wat een verhalen zeg.
Doet het nog goed ginder!

Groetjes
Mieke

18 april, 2007 05:33  

Een reactie posten

<< Home