Naam:
Locatie: Suita-shi, Yamate-cho 3-3-1, Osaka-fu, Japan

Voor mijn vrienden overal op de wereld, mijn gsm-nummer is 080 6135 5903. Als ge vanuit het buitenland belt, valt de eerste nul weg en plaatst ge der 0081 voor. Zo simpel is dat. Voor mijn collega's in Japan, mijn gsm-e-mail adres is michaelfranssen@ezweb.ne.jp aangesloten bij au Kiddy...

donderdag, januari 11, 2007

Filmpkes en foto's

Om een of andere reden is het mij ni gelukt om de foto's up te loaden. Daar zal ik mij een andere keer achter moeten zetten... Maar er staan wel tal van nieuwe filmpkes op google... Check it out!

10 Comments:

Blogger danny said...

ja hoor, ik win


tchakaaaa


d :

11 januari, 2007 21:35  
Blogger Tessa said...

och Danny,
lees hieronder jong...:)
schaap
X

12 januari, 2007 00:11  
Blogger danny said...

méééééééhéhéhéhééééh vette filmkes

volgende keer beter tessa

d

12 januari, 2007 08:01  
Blogger franssen said...

beste michael

hier dan eindelijk uw meter met de beste wensen voor 2007 nu hoop ik maar dat ge dit dan eindelijk ontvangt

groetjes louis en francine

23 januari, 2007 01:47  
Blogger Tessa said...

ey mig,

Ik moét de hoogstwaarschijnlijk superbelachelijke en overbodige vraag voor de zekerheid stellen: leest ge ook de blogspot van Roelie en (S)SSS? Want anders is het onnozel als ik hier men dagdagelijkse bezigheden ook nog es post :)
Soit, ik zal de boeiende verhalen over men ontwikkeld bestaan afwisselend hier en daar delen met men geliefde vrienden!

bij deze heb ik hier ook weer iets gepost! :)
T'is hier stil, ik mis men lief en ik wil terug vollebak LEVEN, ipv aan een bureau te zitten! !!!!!

dikke dikke Tessadepessa-Kus

25 januari, 2007 07:08  
Blogger Tessa said...

ey Danny!

hoe is uw sollicitatiegesprek eigenlijk gegaan? :)
Deel het met de wereld

25 januari, 2007 07:09  
Blogger danny said...

goed eh, uiteindelijk zijn het 3 gesprekken geworden, ik zit bij de laatste 4 kandidaten, en nu wacht ik op nieuws

mig, misschien moet gij es bellen naar die mensen van de standaard en uw gewicht in de schaal leggen.

26 januari, 2007 00:03  
Blogger Tessa said...

of beter...zal er zeker Japanner in de zaak komen...

(muhahaha)

27 januari, 2007 04:50  
Blogger Michael said...

geen mopjes maken over mijn gewicht aub! Is nog steeds een gevoelig punt...
Een iets lichter puntje als tevoren weliswaar.

28 januari, 2007 19:39  
Blogger Tessa said...

Nog twee dageeeeeeeeeeeeeen!!!

X

01 februari, 2007 02:48  

Een reactie posten

<< Home