Naam:
Locatie: Suita-shi, Yamate-cho 3-3-1, Osaka-fu, Japan

Voor mijn vrienden overal op de wereld, mijn gsm-nummer is 080 6135 5903. Als ge vanuit het buitenland belt, valt de eerste nul weg en plaatst ge der 0081 voor. Zo simpel is dat. Voor mijn collega's in Japan, mijn gsm-e-mail adres is michaelfranssen@ezweb.ne.jp aangesloten bij au Kiddy...

vrijdag, februari 16, 2007

Foto's

Beste mensen,

Voor degeen die verslagen willen van mijn liftreis met Hilde, of toen ik de tourist aan het uithangen was met mijn broerke, die zullen nog even moeten wachten...
Wat ik wel al heb gedaan is de foto's op het net gezet tot de liftreis. Dus ik zou zeggen geniet ervan!

Gegroet

Michael

1 Comments:

Blogger danny said...

laat ons wel nie meer te lang wachten, he jong

16 februari, 2007 18:46  

Een reactie posten

<< Home