Naam:
Locatie: Suita-shi, Yamate-cho 3-3-1, Osaka-fu, Japan

Voor mijn vrienden overal op de wereld, mijn gsm-nummer is 080 6135 5903. Als ge vanuit het buitenland belt, valt de eerste nul weg en plaatst ge der 0081 voor. Zo simpel is dat. Voor mijn collega's in Japan, mijn gsm-e-mail adres is michaelfranssen@ezweb.ne.jp aangesloten bij au Kiddy...

dinsdag, februari 13, 2007

Sander

Beste mensen,

Voor het eerst maak ik een blog over dingen die er thuis gebeuren. En niet voor niets! Op 9 februari om 12u30 is er een nieuw mensje van 54cm en 3930 gram in de grote mensenwereld beland. Het nieuwe mensje heeft de naam Sander gekregen van zijn trotse ouders Hans en Leentje Baeten-Swinnen, die respectievelijk de schoonbroer en zus zijn van mijn allerliefste Saartje.
Ik zou bij deze de kleine welkom willen heten op de wereld, en ik zou de trotse ouders een dikke proficiat (en voor Leentje beterschap, en voor Hans succes) willen wensen met deze heuglijke gebeurtenis. Tevens zou ik ook de grootouders en overgrootouders een dikke proficiat willen wensen. Dat zij met hun ervaring deze kersverse ouders bijstaan. De 2 meters, Saartje en Ilse, zou ik willen wijzen op hun belangrijke taak om in naam van de kleine de duivel af te zweren, en fijne cadeautjes te kopen voor de lieve Sander. Als laatste aan iedereen, familie en vrienden; Een dikke proficiat!

Ik kan niet wachten hem te ontmoeten!!!

Gegroet

Michael

2 Comments:

Blogger danny said...

awel mig, ik wens u ook een klein beetje proficiat

d

13 februari, 2007 19:44  
Blogger Rob M. said...

veel genot!:)
comment ça va daar?:)

15 februari, 2007 01:25  

Een reactie posten

<< Home