Naam:
Locatie: Suita-shi, Yamate-cho 3-3-1, Osaka-fu, Japan

Voor mijn vrienden overal op de wereld, mijn gsm-nummer is 080 6135 5903. Als ge vanuit het buitenland belt, valt de eerste nul weg en plaatst ge der 0081 voor. Zo simpel is dat. Voor mijn collega's in Japan, mijn gsm-e-mail adres is michaelfranssen@ezweb.ne.jp aangesloten bij au Kiddy...

vrijdag, oktober 20, 2006

Mijn Video`s

Beste dames en heren,

Ik heb van mijn geliefde Kouhai in Belgie prachtige informatie gekregen over video`s op het net zetten. Ik heb haar advies opgevolgd, en zal vanaf nu ook mijn video's openbaar kunnen maken! Al de video`s zijn genaamd `Michael in Osaka, Japan`. Hoe vindt ge ze? 2 manieren: een eerste en de gemakkelijkste is klikken op de link in de linkerbalk van deze blog, een tweede en iets moeilijker is gaan naar google, klikken op video en zoeken naar `Michael in Osaka Japan`.
Er zijn nog 2 filmkes die niks met mij te maken hebben. Negeer die maar...

Zo, nu kunt ge alles zien wa ik doe met mijn spiksplinternieuw fototoestel doe. Een toestel die ik momenteel regelmatig op TV zie. Blijkbaar het nieuwste model van Olympus.

Gegroet vanuit Osaka Japan

2 Comments:

Blogger Michael said...

Blijkbaar is er al een verwijderd... Negeer die ene dan maar :)

20 oktober, 2006 12:46  
Blogger danny said...

fantastisch

vooral die appelkerel,een kruisteken combineren met een tepel, daar moet ge maar op komen

meer van dit goeds
pom pom pom

d

21 oktober, 2006 06:15  

Een reactie posten

<< Home