Naam:
Locatie: Suita-shi, Yamate-cho 3-3-1, Osaka-fu, Japan

Voor mijn vrienden overal op de wereld, mijn gsm-nummer is 080 6135 5903. Als ge vanuit het buitenland belt, valt de eerste nul weg en plaatst ge der 0081 voor. Zo simpel is dat. Voor mijn collega's in Japan, mijn gsm-e-mail adres is michaelfranssen@ezweb.ne.jp aangesloten bij au Kiddy...

vrijdag, oktober 06, 2006

Mijn Foto's

Geachte vrienden, familie, geinteresseerden,...

Blijkbaar heb ik in de loop van vorig jaar een MSN Space gemaakt, maar niet gebruikt. Daar komt bij deze verandering in. Ik ga die gebruiken om mijn foto's openbaar te maken. In de linkerbalk vindt u een link die rechtstreeks leidt naar de foto-site. Trek u van al de rest niets aan, het is alleen voor de foto's...
Spijtig genoeg zijn ze niet gesorteerd volgens datum, maar volgens naam. Ik ken er niks van en weet dus niet hoe ge da moet veranderen. Als iemand da weet, moogt ge da gerust zeggen!
Ik zou zeggen, geniet er van. Ik doe mijn best om zo veel mogelijk foto's te trekken.

Gegroet