Naam:
Locatie: Suita-shi, Yamate-cho 3-3-1, Osaka-fu, Japan

Voor mijn vrienden overal op de wereld, mijn gsm-nummer is 080 6135 5903. Als ge vanuit het buitenland belt, valt de eerste nul weg en plaatst ge der 0081 voor. Zo simpel is dat. Voor mijn collega's in Japan, mijn gsm-e-mail adres is michaelfranssen@ezweb.ne.jp aangesloten bij au Kiddy...

zondag, september 03, 2006

Welkom!

Als het de bedoeling was om iets te weten te komen over hoe het met mij gesteld is in Japan, dan bent u op het goede adres!!!
Dit is een post waar ik de hoogtepunten zal beschrijven van mijn verblijf in Japan. Ik zal trachten om maandelijks een nieuw berichtje te posten met een eventuele foto erbij.
Ik dank u alvast voor uw interesse, dat betekent immers dat ik wel degelijk iets beteken voor u..., en ik wens u veel leesplezier!

Michael